Diagnostika motocyklů...

 

Diagnostiku je třeba rozdělit do dvou skupin... První skupinou je připojení motocyklu k elektronickému zařízení které vyčte z paměti ECU chybové kódy, případně se lze kouknout na živá data.

..........................................................................Druhou skupinou dianostiky je vlastní hledání závady, první skupina diagnostiky nás někam nasměruje ale ne vždy je v tom místě problém a je třeba .......................................................................................hledat dál. I hledání mechanické závady je v podstatě diagnostikou...

 

Na dílně je několik diagnostických zařízení která se doplňují, multimetr METEX, dvoukanálový osciloskop a několik značkových nebo multiznačkových diagnostických přístrojů, wideband lambda sonda k měření A/F pomocí venturiho trubice, klešťový voltmetr a ampérmetr.

Hrubý seznam značek které jsme schopni připojit k diagnostickým přístrojům OBD níže.

 

Pravidelně aktualizované značky:

SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, YAMAHA, BMW, APRILIA, BENELLI, CFMOTO, HUSQVARNA, HYOSUNG, KTM, KYMCO, PIAGGIO, SYM, VESPA, MAXON

CHINA ENGINE, CHINA ABS, ACELLERA, AEON, BAJAJ, BENELLI (DSK), HAOJUE, HARTFORD, HERO, HM, LINHAI, PGO, QJBENELLI, ROYALALLOY, ROYAL ENFIELD, SHINERAY, TVS, ZONTES,

Připojení dle kabeláže.

Neaktualizované značky:

ADIVA, BIMOTA, BOOM TRIKE, BRP, BUEL, CAGIVA, DERBI, DUCATI, G+G TECHNIK, GAS GAS, GILERA, HARLEY DAVIDSON, HUSABERG, KVN MOTORS, LAVERDA, MALAGUTI,MOTO GUZZI, MOTO MORINI, MV AGUSTA, PEUGEOT, SHERCO, TRIKE TEC, TRIUMPH, VOXAN

Tyto neaktualizované dle modelu do ca roku výroby 2016. Připojení dle kabeláže.